- Omówienie genezy wprowadzonych zmian, architektura wysokiego poziomu.
- Przedstawienie wymagań normy ze szczególnym zwróceniem uwagi na zmiany.
- Omówienie wpływu zmian oraz praktycznych sposobów ich wprowadzenia do istniejącego systemu zarządzania jakością:
- kontekst,
- zakres systemu,
- przywództwo,
- ryzyko i szanse,
- udokumentowana informacja.
- Dlaczego trzeba zarządzać ryzykiem? Działanie oparte na zarządzaniu ryzykiem.
- Co to jest ryzyko?
- Rodzaje ryzyka i obszary występowania.
- Cele i zasady zarządzania ryzykiem.
- Proces zarządzania ryzykiem.
- Role i odpowiedzialności.
- Przedstawienie zarządzania ryzykiem w kontekście szerokiego zarządzania całą organizacją. Przedstawienie realiów zarządzania ryzykiem w kontekście zarządzania przez cele. Metody identyfikacji, estymacji i oceny ryzyka – warsztat praktyczny odnoszący się do zidentyfikowanych w organizacji procesów i występujących w nich ryzyk.
- Plan postępowania z ryzykiem – warsztat.
- Podsumowanie wynikających z normy zmian.
